Get Up to 40% OFF New-Season Styles

Men

* Limited time only.

ENOMATIC

ENOMATIC

Profesionalni sistemi za serviranje vina in penine na kozarec

Kako Enomatic aparati sploh delujejo?

Z uporabo Enomatic aparatov dosežemo

IZBOLJŠANJE POSLOVANJA

Enomatic naprave ne le spodbujajo stranke k raznolikemu in pogostejšemu uživanju različnih vrst vin, temveč tudi omogočajo gostincem učinkovito upravljanje s porabo in nadzorom nad stroški. To pomeni, da se lahko investicija v Enomatic naprave hitreje povrne, saj gostinci lahko s povečano prodajo in višjim povprečnim nakupom strank pospešijo donosnost svoje naložbe.

VEČJO PRODAJO VINA IN PENIN

Uporaba naših aparatov omogoča natančno točenje vina na kozarec kar zmanjšuje odpadni material, saj se izognemo odprtju celotne steklenice. Možnost degustacije različnih vin brez potrebe po nakupu celotne steklenice spodbuja stranke k eksperimentiranju in lahko poveča prodajo vina ter izboljša poslovanje. To vodi v boljše rezultate in večje zadovoljstvo strank.

AVTOMATIZACIJO STREŽBE

Nakup Enomatic aparata omogoča gostincem avtomatizacijo strežbe vina, kar je ključnega pomena v primerih, ko primanjkuje usposobljenega osebja. S tem stranke doživijo bolj profesionalno izkušnjo strežbe, saj naprava omogoča natančno točenje vina in ohranja njegovo svežino. To pripomore k zadovoljstvu strank in učinkovitejšemu poslovanju brez potrebe po dodatnem osebju. 

Posebej primerno za

VINSKI BARI

V mnogih restavracijah opažamo pomanjkanje dobrega vina na kozarec, Enomatic naprave ponujajo možnost večje prodaje dražjega vina na kozarec in s tem večjega zaslužka.

HOTELI

Dandanes imajo vsi gostinci težave s primernim kadrom. Enomatic sistemi omogočajo pomoč natakarjem ali pa kar vinski bar na način predplačila in samopostrežbe ter manjšim številom osebja.

VINSKE FONTANE

Enomatic naprava omogoča gostiteljem, da na dogodku ponudijo široko paleto vrhunskih vin na kozarec, kar dviga raven prestiža in ekskluzivnosti dogodka.

Naša ponudba Enomatic naprav

VINSKI BARI

Podjetje Enomatic je revolucioniralo sloge pitja z industrializacijo inovativnih sistemov za ohranjanje in postrežbo vina na kozarec, kar ponuja velike koristi vsem uporabnikom (potrošnikom, upraviteljem prizorišč, vinarjem). Podjetje je bilo ustanovljeno v Toskani v Italiji leta 2002. Danes je to svetovno priznana blagovna znamka, ki ponuja široko paleto avtomatov za vino, katere distribuirajo v več kot 70 držav.

Zakaj vino na kozarec?

Barva, okus in struktura naredijo vsako vino edinstveno in posebno. Distributerji Enomatic omogočajo, da se vino postreže neposredno iz steklenice v kozarec z dodajanjem živilskega plina v sistem, kar zagotavlja, da vino ohrani svoje organoleptične lastnosti še nekaj tednov po odprtju steklenice.

Uredimo vam lahko tudi financiranje

GRENKE LEASING omogoča malim in srednje velikim podjetjem najem opreme, ki jo potrebujejo, namesto nakupa, ki jim slabi kapitalsko strukturo v bilanci. Ta možnost je namenjena vsem oblikam pravnih oseb, ki za svojo konkurenčnost skrbijo tako, da investirajo v osnovna sredstva, bančne kredite pa uporabljajo kratkoročno za obratna sredstva.
Klasični oz. operativni leasing je oblika financiranja nakupa, kjer leasingodajalec kupi predmet leasinga po izbiri leasingojemalca in mu ga da v uporabo. Pri klasičnem leasingu lahko leasingojemalec postane lastnik predmeta po plačilu 5% – 10% neto financirane vrednosti po koncu leasing obdobja, oziroma se mu daje možnost za odkup med celotnim trajanjem leasinga.
Bonitetna ocena podjetja se ne zmanjšuje, zaradi lastnih finančnih sredstev se veča produktivnost podjetja, podjetje prejme stroškovni račun za najem (vstopni DDV), nima stroškov amortizacije, saj ne gre za osnovno sredstvo, ob sklenitvi pogodbe brez vnaprejšnjega plačila DDV ter najpomembnejša stvar, oprema se lahko takoj uporablja.
Leasingojemalec knjiži predmet leasinga v osnovna sredstva, istočasno se knjiži celotna vrednost predmeta leasinga kot obveznost. Knjiženje v sredstva in obveznosti negativno vpliva na kapitalno strukturo v bilanci podjetja. Odnos med kapitalom in obveznostmi slabi tudi finančno sposobnost podjetja (kreditna sposobnost, slabšanje bonitetne ocene….). Leasingojemalec pri finančnem leasingu knjiži amortizacijo in stroške leasinga, kar negativno vpliva na poslovni izid in na bonitetno oceno, kreditno sposobnost, itn. Pri operativnem leasingu razen mesečnih stroškov leasinga (mesečne anuitete) ni nobenih drugih stroškov, kar kapitalsko strukturo v bilanci ne slabi, ampak jo ohranja. Po drugi strani pa krepi konkurenčni položaj podjetja na trgu, saj leasingojemalec predmet leasinga uporablja in tako ustvarja dodano vrednost. DDV se pri klasičnem leasingu ne financira vnaprej, temveč se plačuje mesečno ob anuitetah. Vhodni DDV se obračunava na mesečni ravni.
Besedilo vzeto iz spletne strani GRENKE, dostopno na: https://www.grenke.si/produkti/poslovni-najem/krovna-pogodba-poslovnega-najema (29.06.2021).